Garanti Koşulları

LAVINA® EKİPMANLARI İÇİN:

Kusurlar için sorumluluk

Superabrasive veya Superabrasive tarafından tayin edilen distribütörler veya bayiler tarafından satılan yeni ve kullanılmayan ürünler,teslim alındığı tarihten itibaren garanti edilir.

Mallar malzeme ve işçilik açısından kusursuz olacaktır. Superabrasive veya Superabrasive tarafından atanan tamir tesisi, hatalı tasarım, malzeme veya işçilikten kaynaklanan mallardaki kusurları değiştirir veya onarır. Garanti süresi içinde onarılan veya değiştirilen ürünler, orijinal garanti süresinin geri kalanı için, veya yenisinin onarımı veya gönderilmesinden itibaren doksan (90) gün içerisinden hangisi daha uzun sürerse, yukarıda belirtilen garantiyle kapsanır. Onarım için yedek parçalar yeni veya yeni eşdeğer olacaktır.

Garanti süresi,  müşterinin teslim aldığı andan itibaren 1 yıl, X ve S modelleri için 500 çalışma saatidir.- hangisi önce gerçekleşirse. Garanti süresi kapsamındaki tüm nakliye ve kargo masrafları müşteriye aittir.

Şikayet

Garanti süresi içinde Superabrasive veya Superabrasive tarafından tayin edilen bir distribütör veya bayi için bir şikayet yapılmalıdır. Şikayet tarihi itibarıyla, geçerli bir garanti belgesi veya söz konusu malların teslim tarihini teyit eden diğer belgeler sunulmalıdır.

Sınırlama

Superabrasive, LAVINA ekipmanını müşteri tarafından teslim alındığı tarihten itibaren 1 yıl, X ve S modelleri için 500 çalışma saati  süre sonra – hangisi önce gerçekleşirse – garanti etmez.

Malların tesliminden sonra ve Malların alıcıya ait olması esnasında meydana gelen koşullardan kaynaklanan herhangi bir kusurdan sorumlu olmayacaktır. Ayrıca, garanti normal aşınma ve yıpranma veya bozulmayı içermez. Aşınan ve sarf edilen parçaları garanti edilmemektedir.

Superabrasive, orjinal olmayan parçaların kullanılmasından kaynaklanan kusurlardan sorumlu değildir.

Nakliye masrafları, Superabrasive tarafından karşılanacak  ise, önceden kabul edilmesi ve Superabrasive tarafından onaylanması gerekir.  Buradaki garanti devredilemez ve makinenin orijinal sahibine veya alıcısına aittir.

Garantinin geçerli olabilmesi için, Superabrasive’e 30 gün içinde bir garanti kartı gönderilmelidir.  Alıcı, makinenin kullanım kılavuzunda ve garanti kartında öngörülen bakım planını izlememişse Garanti geçersizdir.

Alıcı, Malların kendisi tarafından tamir edilmesi durumunda veya tamiratlar Superabrasive tarafından onaylanmamış bir onarım tesisi tarafından yapılırsa, garanti geçersizdir.

Superabrasive’in sorumluluğu, hatalı bakım, hatalı çalıştırma, satın alanın hatalı onarımı veya Superabrasive’in önceden yazılı izni olmadan yapılan değişikliklerden kaynaklanan kusurları kapsamaz. Aynı durum, Superabrasive tarafından tayin edilen bir distribütör veya Superabrasive onaylı onarım tesisi haricinde başka bir tarafça yapılan Malların veya hizmetlerin tadili için de geçerlidir. Superabrasive’a özgün olmayan aletler veya parçalar nedeniyle ortaya çıkan bir kusur için garanti geçerli değildir.

Değiştirilen kusurlu parçalar Superabrasive malıdır. Garanti şikayetlerinde, Superabrasive’in sorumlu olduğu herhangi bir kusur bulunmadığında, Superabrasive, şikayet nedeniyle Superabrasive tarafından doğurulan işçilik, malzeme maliyeti ve nakliye ücretleri için tazminat alma hakkına sahiptir.

ELMAS AŞINDIRICILAR İÇİN:

Superabrasive, elmas aşındırıclar, teslim tarihinden itibaren 7 gün boyunca, normal ve uygun kullanımda malzeme ve işçilik hatalarına karşı garanti eder. Superabrasive, bu garantiyi yalnızca ürünleri doğrudan Superabrasive veya yetkili distribütörü / satıcısı tarafından satın alan alıcıya yapar.

Garanti ile ilgili herhangi bir sorunuz varsa, Superabrasive ile (0216 450 3398) irtibata geçin.

X
×

Merhaba!

WhatsApp'ta sohbet etmek için aşağıdaki temsilcilerimizden birini tıklayın veya bize bir e-posta gönderin.

info@superabrasive.com.tr

× WhatsApp Canlı Destek